Trwa proces rekrutacji do projektu Zawodowcy na start. Zapraszamy do udziału. Szczegóły w regulaminie.
Regulamin określający zasady rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie nr RPMA.10.03.01-14-7147/16
pt: „Zawodowcy na start”
Niniejszy dokument określa ramowe zasady i warunki oraz kryteria naboru uczestników/czek do udziału w Projekcie „Zawodowcy na start” projekt nr RPMA.10.03.01-14-7147/16.
1.Regulamin określa zasady rekrutacji i uczestnictwa we wsparciu przewidzianym dla uczestników/czek/uczennic Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie, przy Al. XX-lecia 12, 96-515 Teresin, a w szczególności kryteria kwalifikacyjne, zasady przyjmowania zgłoszeń i kwalifikacji uczniów/uczennic oraz ich prawa i obowiązki w trakcie udzielania wsparcia.
- Ilekroć w regulaminie jest mowa o:
- projekt – rozumie się przez to projekt pn. „Zawodowcy na start”, realizowany w ramach, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego, Priorytet X Edukacja, Działanie 10.3. Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów. Projekt realizowany jest w okresie 01.09.2017r. – 31.08.2019r. , na podstawie umowy RPMA.10.03.01-14-7147/16,
- forma wsparcia – rozumie się przez to dodatkowe zajęcia specjalistyczne realizowane we współpracy z podmiotami z otoczenia społeczno – gospodarczego szkoły, w których będą brać udział uczniowie i uczennice tj.: staże zawodowe, zajęcia doskonalące umiejętności zawodowe, warsztaty, szkolenia, kursy, wyjazdy edukacyjne, zajęcia prowadzone w szkole wyższej, zajęcia laboratoryjne), umożliwiające uczniom uzyskiwanie i uzupełnianie wiedzy i umiejętności oraz kwalifikacji zawodowych.
- staż zawodowy – rozumie się przez to odbycie u pracodawcy lub przedsiębiorcy stażu obejmującego realizację kształcenia zawodowego praktycznego wykraczającego poza zakres kształcenia zawodowego praktycznego przez uczniów techników lub praktyk zawodowych przez uczniów zasadniczych szkół zawodowych organizowane u pracodawców lub przedsiębiorców, finansowanych w ramach projektu,
- beneficjent/Organizator Projektu – rozumie się przez to Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego z siedzibą w Warszawie,
- partner – rozumie się przez to Powiat Sochaczewski/ Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego, XX-lecia 12, 96-515 Teresin
- biuro projektu – rozumie się przez to siedzibę Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego w Warszawie, przy Al. Ujazdowskich 18 lok. 16,
- personel projektu – rozumie się przez to pracowników Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego realizujących projekt.
- Zespół Szkół – rozumie się przez to objęty wsparciem w ramach projektu Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie prowadzący kształcenie zawodowe, którego organem prowadzącym jest Powiat Sochaczewski,
- uczeń/uczennica – rozumie się przez to ucznia/uczennicę, który/a uczęszcza do Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie,
- uczestnik/uczestniczka – rozumie się przez to ucznia/uczennicę, który/a został/a zakwalifikowany/a do udziału w projekcie na poszczególne formy wsparcia,
- rodzic – rozumie się przez to rodzica lub opiekuna prawnego ucznia Zespołu Szkół.
- uczeń z niepełnosprawnością – rozumie się przez to ucznia posiadającego orzeczenie lub opinię z poradni psychologiczno – pedagogicznej (orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na niepełnosprawność, wydane przez zespół z poradni psychologiczno – pedagogicznej lub orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno – wychowawczych.
- Siedziba beneficjenta mieści się w Warszawie, przy Alejach Ujazdowskich 18/16.
Biuro projektu mieści się w Warszawie, przy Alejach Ujazdowskich 18/16.
- Punkt rekrutacyjny mieści się w siedzibie Zespołu Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie,
Al. XX-lecia 12,
96-515 Teresin
- Formy wsparcia uwzględniają politykę równości szans kobiet i mężczyzn.
- Termin realizacji projektu: od 01 września 2017r. do 31 sierpnia 2019r.
- 2 Cele organizacji wsparcia
Wsparcie w ramach projektu organizowane jest w celu:
- zwiększenia efektywności i jakości kształcenia ukierunkowanego na dostosowanie go do potrzeb regionalnego i lokalnego rynku pracy,
- zastosowania oraz pogłębienia zdobytej wiedzy i umiejętności zawodowych w rzeczywistych warunkach pracy, a także w przyszłej pracy zawodowej,
- zapewnienia pomocy uczniom w odnalezieniu się na rynku pracy oraz w efektywnym poszukiwaniu pracy,
- wzmocnienia współpracy pomiędzy uczestniczącymi uczniami Zespołu Szkół.
- 3 Uczestnicy/uczestniczki projektu
- Projekt adresowany jest do co najmniej 110 uczniów/uczennic (30K/80M) uczących się w Zespole Szkół w województwie mazowieckim.
- Kierunki wsparcia adresowane są dla uczniów/uczennic z następujących kierunków nauczania:
- Technik elektroenergetyk transportu szynowego – wsparcie zostanie udzielone minimum 7 uczniom/uczennicom
- Technik logistyk – wsparcie zostanie udzielone minimum 54 uczniom/uczennicom
- Technik mechanik – wsparcie zostanie udzielone minimum 26 uczniom/uczennicom
- Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej – wsparcie zostanie udzielone minimum 8 uczniom/uczennicom
- Technik mechanizacji rolnictwa – wsparcie zostanie udzielone minimum 15 uczniom/uczennicom[1]
- O zakwalifikowaniu do projektu w pierwszej kolejności decyduje posiadany status ucznia, weryfikowany w momencie rozpoczęcia udziału w projekcie. Uczeń programowo najwyższej klasy może brać udział w projekcie maksymalnie do 31 sierpnia, tj. do końca roku szkolnego – zgodnie z art. 63 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 2156 z późn. zm.)
- Kwalifikowalność ucznia/uczennicy w projekcie potwierdzana jest na etapie rekrutacji oraz bezpośrednio przed udzieleniem jemu/jej pierwszej formy wsparcia w ramach projektu.
- Rekrutacja do projektu zostanie przeprowadzona zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji oraz zasadą równości szans kobiet i mężczyzn
- Rekrutacja do projektu odbędzie się w dwóch etapach:
- I ETAP – ocena formalna – dokonana na podstawie kryteriów wskazanych w punkcie 2, 5;
- II ETAP – kwalifikujący na poszczególne formy wsparcia na podstawie kryteriów wskazanych w punkcie 1,§ 6.
- Procedura rekrutacji do projektu prowadzona jest w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019 z uwzględnieniem wolnych miejsc w projekcie.
- Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wymagań i kryteriów opisanych § 5 i § 6 oraz zapoznanie się zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz wypełnienie formularza rekrutacyjnego, dostępnych w biurze projektu/punkcie rekrutacyjnym.
- W przypadku uczniów/uczennic niepełnoletnich dokumenty rekrutacyjne poświadczone powinny zostać poświadczone podpisem rodzica.
- O zakwalifikowanie do projektu (kwalifikacja w ramach I etapu) decydować będzie:
- wypełnienie przez ucznia/uczennicę i złożenie w formie papierowej do punktu mieszczącego się w siedzibie Zespołu Szkół (koordynator - dyr. Ewa Odolczyk): formularza zgłoszeniowego udziału w projekcie (załącznik nr 1) wraz z oświadczeniem uczestnika projektu (załącznik nr 2) ,deklaracji uczestnictwa w projekcie (załącznik nr 3), zakresu danych osobowych uczestników/czek powierzonych do przetwarzania (załącznik nr 4), informacji o uczestniku/czce (załącznik nr 5), zgody na prezentację wizerunku (załącznik nr 6),Zakresu danych osobowych do zbioru Centralnego systemu teleinformatycznego (załącznik nr 7) oraz oświadczenia o numerze rachunku bankowego (załącznik nr 8), stanowiącymi załączniki do niniejszego Regulaminu,
- spełnienie kryteriów kwalifikacyjnych opisanych w 5 niniejszego Regulaminu,
- pozytywna weryfikacja dokumentów przez Komisję Rekrutacyjną pod względem formalnym.
- O zakwalifikowaniu na poszczególne formy wsparcia ( II etap rekrutacji) decydować będzie:
- spełnienie kryteriów kwalifikacyjnych opisanych w 6 niniejszego Regulaminu,
- pozytywna weryfikacja dokumentów przez Komisję Rekrutacyjną pod względem formalnym.
- Rekrutację prowadzi Komisja Rekrutacyjna, której przewodniczy Kierownik projektu.
- Członków Komisji Rekrutacyjnej powołuje Kierownik projektu.
- Kwalifikacji kandydatów/ek do udziału w projekcie dokonuje Komisja Rekrutacyjna co najmniej w składzie:
- przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej - Kierownik projektu,
- członków Komisji Rekrutacyjnej - Koordynator z ramienia partnera, nauczyciel przedmiotu zawodowego.
- Decyzję każdorazowo o zakwalifikowaniu ucznia/uczennicy do udziału w projekcie Komisja Rekrutacyjna podejmuje nie później niż na 7 dni od zakończenia posiedzenia Komisji Rekrutacyjnej.
- Komisja Rekrutacyjna po każdym posiedzeniu zobowiązana jest przekazać do biura projektu Protokół Komisji Rekrutacyjnej wraz z listami uczestników/czek. Listy uczestników/czek będą dostępne w punkcie rekrutacyjnym w Zespole Szkół – na tablicy ogłoszeń oraz w Biurze projektu.
- Procedura odwoławcza
- Kandydat może wnieść do Dyrekcji szkoły odwołanie od decyzji Komisji Rekrutacyjnej w terminie 2 dni roboczych wskazując, które przepisy Regulaminu zostały złamane.
- W powyższym przypadku Dyrektor zwraca się ponownie do Komisji o ponowną analizę decyzji. Komisja składa pisemnie stosowne wyjaśnienie.
- Komisja Rekrutacyjna zastrzega sobie prawo zmiany terminów ze względu na ilość kandydatów i konieczność wydłużenia czasu trwania rozmów kwalifikacyjnych lub przypadki losowe.
- 5 I etap rekrutacji – rekrutacja uczestników/uczestniczek do udziału w projekcie
- Rekrutacja rozpoczyna się z dniem jej ogłoszenia umieszczonego na tablicy ogłoszeń w Zespole Szkół, na stronie internetowej beneficjenta i partnera.
- Kandydaci do projektu muszą dostarczyć do punktu rekrutacyjnego w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia na tablicy szkolnej/strony internetowej beneficjenta i partnerów projektu następujące dokumenty:
- Formularz zgłoszeniowy wraz ze wszystkimi załącznikami podpisany przez kandydującego ucznia/uczennicę oraz rodzica w przypadku ucznia /uczennicy niepełnoletniej.
- Do projektu zostanie zakwalifikowanych co najmniej 110 uczniów/uczennic z zachowaniem parytetu płci (30K/80M) (I etap). Uczestnik/uczestniczka musi wziąć udział w minimum 3 formach wsparcia przewidzianych w projekcie. Pierwszeństwo w projekcie mają osoby z niepełnosprawnością[2]. Kwalifikacja nastąpi z uwzględnieniem liczby osób następujących kierunków nauczania:
- Technik elektroenergetyk transportu szynowego – wsparcie zostanie udzielone minimum 7 uczniom/uczennicom
- Technik logistyk – wsparcie zostanie udzielone minimum 54 uczniom/uczennicom
- Technik mechanik – wsparcie zostanie udzielone minimum 26 uczniom/uczennicom
- Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej – wsparcie zostanie udzielone minimum 8 uczniom/uczennicom
- Technik mechanizacji rolnictwa – wsparcie zostanie udzielone minimum 15 uczniom/uczennicom[3]
- W przypadku zgłoszenia się większej liczby osób niż miejsc w projekcie dodatkowym kryterium formalnym będzie ocena z zachowania (wzorowe: 6 pkt., bardzo dobre: 5 pkt., dobre: 4 pkt., poprawne: 3 pkt., nieodpowiednie: 2 pkt., naganne: 1 pkt.), następnie zamieszkanie na obszarze wiejskim (TAK: 3 pkt., NIE: 0 pkt.)
- Listy uczestników / czek, wraz z listą osób rezerwowych (min. 5 osób dla poszczególnych form wsparcia) zostaną wywieszone na tablicy ogłoszeń nie później niż 7 dni od podpisania protokołu z I etapu rekrutacji.
- 6 II ETAP rekrutacji – rekrutacja na poszczególne formy wsparcia
- Rekrutacja na poszczególne formy wsparcia (II etap rekrutacji) nastąpi na podstawie następujących kryteriów kwalifikacyjnych:
- Kryterium kwalifikacyjne podstawowe (kryterium ogólne):
- Wyniki oceny predyspozycji zawodowych dla wszystkich form wsparcia – kryterium podstawowe, obowiązkowe dla wszystkich uczestników/uczestniczek projektu;
- W Przypadku zgłoszenia się większej liczby osób niż miejsc w poszczególnych formach wsparcia (opisanych w §7, ust.1, lit. b), dodatkowym kryterium branym pod uwagę będzie średnia ocen ze świadectwa uzyskana w ostatnim roku nauki przed przystąpieniem do projektu[4]:
- 5,0 - 6,0 – 6 punktów,
- 4,0 - 5,0 – 5 punkty,
- 3,0 - 4,0 – 4 punkty,
- 2,0- 3,0 – 3 punkty.
- Wymienione wyżej kryteria umożliwiające zakwalifikowanie na poszczególne formy wsparcia muszą zostać spełnione przez wszystkich uczestników i uczestniczki.
- Oceny predyspozycji zawodowych uczestników/czek zostaną przeprowadzone po zakończeniu pierwszego etapu rekrutacji, nie później niż 7 dni od podpisania protokołu I etapu rekrutacji.
- Listy uczestników/czek na poszczególne formy wsparcia, wraz z listą osób rezerwowych (min. 5 osób dla poszczególnych form wsparcia zostaną wywieszone na tablicy ogłoszeń nie później niż 7 dni od podpisania protokołu z II etapu rekrutacji.
- 7 Charakterystyka form wsparcia
- W projekcie przewidziano następujące formy wsparcia:
- zajęcia doskonalące umiejętności zawodowe – wsparcie przewidziane jest w formie kursów zawodowych, warsztatów/szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe, wyjazdów edukacyjnych oraz zajęć na uczelniach wyższych na terenie woj. mazowieckiego[5]:
- kurs programu Solid Edge 2016 ST
- kurs z programu CAD-EDUKACJA Edge Cam 2016
- kurs operatora wózków widłowych
- kurs spawacza
- kurs z Inteligentnej Specjalizacji „Inteligentne systemy zarządzania”
- zajęcia z języka angielskiego zawodowego
- warsztaty biznesowe w ramach 4 bloków tematycznych z trenerem Uczelni Wyższej na terenie województwa mazowieckiego: „Zarządzanie czasem i odporność na stres”; „Budowanie i Zarządzanie Zespołem, praca zespołowa”; „Inteligencja emocjonalna w praktyce, komunikatywność i praca w grupie”; „Postaw na talenty kreatywność i innowacyjność”
- warsztaty i zajęcia laboratoryjne na Uczelni Wyższej/wyjazd do zakładu pracy na terenie województwa mazowieckiego – zajęcia laboratoryjne dla technika logistyka, zajęcia laboratoryjne i wyjazd do zakładu pracy dla technika OZE i technika elektroenergetyka, zajęcia laboratoryjne i wyjazd do zakładu pracy (branża produkcyjna) dla technika mechanika
- staże zawodowe w przedsiębiorstwach – realizowane będą w czasie wolnym od zajęć szkolnych (uwzględniając weekendy, ferie zimowe, wakacje, przerwy świąteczne), w przedsiębiorstwach na terenie województwa mazowieckiego. Celem jest zdobycie doświadczenia zawodowego oraz praktycznej nauki zawodu a także umożliwienie uczniom pokazania pracy w realnych warunkach firmy i wyrobienie pożądanych nawyków (obowiązkowość, punktualność i in.). Skierowane są dla 80 uczniów/uczennic w wymiarze minimum 160 godzin.
Program staży zawodowych zostanie przygotowany z uwzględnieniem potrzeb szkoły, pracodawców i uczniów/uczennic zgłaszających chęć udziału w projekcie.
Praktyczna nauka zawodu w ramach stażu realizowana będzie na warunkach określonych w „Umowie na realizację stażu w ramach projektu” i pod nadzorem opiekunów wyznaczonych u danego pracodawcy.
Uczestnikom/czkom odbywającym praktyczną naukę zawodu (staże zawodowe) beneficjent zapewni odpowiednie przedsiębiorstwo na czas trwania stażu, do którego zostanie skierowany uczestnik/czka, opiekuna podczas odbywania stażu, materiały piśmiennicze, dziennik stażu, odzież ochronną podczas trwania stażu, szkolenie BHP u każdego przedsiębiorcy, zwrot kosztów dojazdu na podstawie biletów ( PKP, PKS, dot. II klasy, ZTM, TLK) lub oświadczenia o najniższym koszcie przejazdu na danej trasie.
Staże zawodowe będą odbywać się u przedsiębiorców zlokalizowanych na terenie województwa mazowieckiego. Realizowane będą w terminach uzgodnionych z uczniami i przedsiębiorcami:
- staż przebiegać będzie w wymiarze minimum 160 godzin pracy miesięcznej, w godzinach pracy obowiązujących u danego przedsiębiorcy,
- za czas odbywania stażu uczniom/uczennicom przysługiwać będzie stypendium stażowe wypłacone po przeprowadzeniu przez ucznia/uczennicy pełnego okresu stażu (minimum 160 h stażu) w wysokości 1 750,00 zł brutto.
- Proporcja ta ustalana będzie w momencie rozpoczęcia stażu. Przedsiębiorca zobowiązany jest do udzielenia dni wolnych przed upływem zakończenia stażu. Dni wolne udzielane będą na pisemny wniosek ucznia po zatwierdzeniu opiekuna.
- staż realizowany będzie w oparciu o umowę dwustronną podpisywaną przez ucznia/uczennicę i realizatora projektu.
- staż realizowany będzie według zasad organizacji pracy przedsiębiorców.
- stypendium stażowe zostanie wpłacone na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszego regulaminu.
- Realizacja powyższych form wsparcia realizowana będzie z uwzględnieniem zapisów niniejszego Regulaminu, na podstawie „Umowy uczestnictwa w projekcie” oraz na podstawie „Umowy realizacji stażu w ramach projektu”.
- Formą zajęć będą ćwiczenia z elementami pracy w grupie prowadzone pod okiem trenerów specjalizujących się w danej tematyce, zajęcia odbywać się będą poza godzinami lekcji obowiązkowych, podczas ferii zimowych oraz w zjazdach weekendowych w salach szkolnych wyposażonych w niezbędny sprzęt.
- 8 Zmiany dotyczące uczestnictwa w projekcie
- W szczególnych sytuacjach losowych uczestnik/uczestniczka może złożyć rezygnację z udziału w projekcie przed rozpoczęciem uczestnictwa w przewidzianych formach wsparcia lub w momencie zaistnienia okoliczności, które uniemożliwiają jej/jemu rozpoczęcie uczestnictwa. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w projekcie uczestnika/uczestniczki niepełnoletniego/ej rezygnacja musi być również podpisana przez jego rodzica. Rezygnację należy złożyć w biurze projektu lub punkcie rekrutacyjnym - Zespole Szkół, który zobowiązany jest do jej niezwłocznego przekazania do biura projektu. Następnie uczestnik/uczestniczka zostaje skreślony z listy uczestników projektu.
- Uczestnik/uczestniczka zakwalifikowany/na do udziału we wskazanych formach wsparcia może zostać również skreślony/a z listy uczniów/uczennic zakwalifikowanych w przypadku:
- naruszenia zasad uczestnictwa w przewidzianych formach wsparcia określonych niniejszym regulaminem,
- naruszenia obowiązujących przepisów BHP, prawa pracy oraz wewnętrznego regulaminu pracy obowiązującego w danym zakładzie pracy podczas odbywania staży,
- rezygnacji z nauki w Zespole Szkół,
- skreślenia z listy uczniów Zespołu Szkół,
- opuszczenia 10% i powyżej zajęć przewidzianych dla danej formy wsparcia (punkt nie dotyczy nieobecności usprawiedliwionych – zaświadczenia lekarskie)
- Skreślenia z listy uczestnictwa dokonuje Kierownik projektu, wskazując równocześnie pierwszą w kolejności osobę z listy rezerwowej. W razie nieuzyskania zgody ucznia/uczennicy, a w sytuacji ucznia/uczennicy niepełnoletniego/ej dodatkowo jego rodzica na uczestnictwo w projekcie z listy rezerwowej, proponuje się uczestnictwo następnemu/ej uczniowi/uczennicy w kolejności, aż do skutku.
- W przypadku rezygnacji Uczestnika/ Uczestniczki w trakcie uczestnictwa w poszczególnych formach wsparcia z własnej inicjatywy/winy, uczestnik/uczestniczka pokrywają koszty poniesione w związku z realizacją wsparcia - szczegółowo opisane w umowie uczestnictwa w projekcie.
- 9 Obowiązki uczestnika/uczestniczki projektu
- Przestrzeganie i sumienne wykonywanie postanowień umowy uczestnictwa w projekcie oraz zapisu niniejszego regulaminu.
- Poinformowanie beneficjenta o wszelkich zdarzeniach losowych utrudniających realizację umowy oraz postanowień niniejszego regulaminu w trybie natychmiastowym.
- Dbałość o sprzęt użyczony na czas odbywania zadeklarowanych form wsparcia.
- Obecność i potwierdzenie obecności na wszystkich zajęciach poprzez złożenie podpisu na odpowiednim dokumencie tj. liście obecności/dzienniczku stażu.
- Czynny udział w ewaluacji udzielanego w projekcie wsparcia poprzez wypełnienie ankiet monitorujących w trakcie uczestnictwa w projekcie oraz po jego zakończeniu. Z zastrzeżeniem, że informacje zebrane w celach ewaluacyjnych wykorzystywane będą przez realizatorów projektu wyłącznie do wywiązania się z obowiązków sprawozdawczych wobec Instytucji Zarządzającej tj. Urzędowi Marszałkowskiemu Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz Instytucji Pośredniczącej tj. Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny w Biurze Projektu oraz w Punkcie rekrutacyjnym. Beneficjent projektu zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie w przypadku, gdy będzie to konieczne z uwagi na zmianę wytycznych programowych RPO WM, a także w przypadku pisemnego zlecenia wprowadzenia określonych zmian ze strony organów uprawnionych do przeprowadzenia kontroli realizacji projektu.
- Uczestnik/uczestniczka projektu zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Sprawy nieuregulowane w niniejszym Regulaminie rozstrzygane są przez beneficjenta.
- Powyższy Regulamin Rekrutacji obowiązuje przez okres realizacji projektu i wchodzi w życie w dniu jego podpisania przez beneficjenta.
Załącznikami do niniejszego Regulaminu są:
Załącznik nr 1 - Formularz zgłoszeniowy udziału w projekcie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie uczestnika/czki projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - Deklaracja uczestnictwa w projekcie
Załącznik nr 4 - Zakres danych osobowych uczestników/czek powierzonych do przetwarzania
Załącznik nr 5 - Informacje o uczestniku/czce projektu
Załącznik nr 6 - Zgoda na prezentację wizerunku
Załącznik nr 7 - Zakres danych osobowych uczestników/czek do zbioru Centralnego systemu teleinformatycznego wspierającego realizację programów operacyjnych
Załącznik nr 8 - Oświadczenie o numerze rachunku bankowego
…………………………………….. ………………………………………….
Miejscowość, data Czytelny podpis Beneficjenta
[1] Beneficjent zakłada możliwość zmiany liczby uczestników/czek z poszczególnych kierunków nauczania w porozumieniu z Partnerem – Zespołem Szkół oraz po ostatecznym zatwierdzeniu tej zmiany przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych.
[2] uczeń z niepełnosprawnością – uczeń posiadający orzeczenie lub opinię z poradni psychologiczno – pedagogicznej (orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na niepełnosprawność, wydane przez zespół z poradni psychologiczno – pedagogicznej lub orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno – wychowawczych.
[3] Beneficjent zakłada możliwość zmiany liczby uczestników/czek z poszczególnych kierunków nauczania w porozumieniu z Partnerem – Zespołem Szkół oraz po ostatecznym zatwierdzeniu tej zmiany przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych.
[4] uczniowie/uczennice klas I wpisują średnią ocen ze świadectwa ukończenia gimnazjum
[5] Beneficjent zakłada możliwość zmiany liczby uczestników/czek z poszczególnych form wsparcia w porozumieniu z partnerem – Zespołem Szkół oraz po ostatecznym zatwierdzeniu tej zmiany przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych.